.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران،کشوری در ورزش
باید عنوان نمود این امکانات جوابگوی واقعی نیاز ورزشکاران مازندرانی نبوده و نیست چرا که با گذری به باشگاههای ورزشی در سراسر استان شاهد آنیم که برخی از باشگاههای ورزشی تا پاسی از نیمه شب شاهد فعالیت ورزشی ورزشکاران بوده که ...
مازندران،کشوری در ورزش

موضوع تربیت بدنی و ورزش از مقام و جایگاه ویژه ای در راستای اصلاح و تربیت جامعه برخوردار می باشد لذا گسترش هر چه بیشتر آن سبب ایجاد نشاط،پویایی،همدلی،کارآمدی و...در جامعه خواهد بود.
با عنایت به تاکیدات موکد مقام معظم رهبری در قبال هجمه های فرهنگی دول استکباری و جنگ نرم آن بر علیه کشورمان،یکی از راهکارهای تاثیر گذار در بلا اثر نمودن این حربه همانا گسترش هر چه بیشتر ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی همراه با روحیه پهلوانی می باشد.
نگاهی به ورزش مازندران حکایت از وجود استعدادهای فراوان آن در رشته های مختلف ورزشی بلحاظ حضور ورزشکاران،مربیان،سرپرستان،داوران،کارشناسان و....دارد که نه تنها در سطح ملی بلکه در سطوح بین اللملی و جهانی نیز کاملا" شناخته شده می باشند.
با کمال افتخار باید عنوان نمود امروزه ورزش مازندران منحصر به رشته ورزشی خاص نبوده بلکه در رشته های مختلف از قبیل کشتی،فوتبال،والیبال،تنیس روی میز،قایقرانی،رشته های رزمی....شاهد حضور ورزشکاران نام آوری از این استان می باشیم که هرکدام از آنان سهم بسزایی را در بالا بردن قدرت تیم های ملی و اقتدار هرچه بیشتر کشورمان در عرصه های مختلف جهانی دارا می باشند.
به عقیده اینجانب تعبیر از استان مازندران به یک کشور ورزشی نه تنها اغراق نبوده بلکه با اندک سرمایه گذرای در هر رشته ورزشی شاهد آن خواهیم بود که استعدادهای فراوانی در استان وجود داشته که می تواند پشتیبان خوبی برای ورزش کشور و تیم های ملی باشد که متاسفانه هم اکنون بدلیل نبود و یا کمبود امکانات ورزشی عملا" امکان استفاده مناسب از آنان مقدور نمی باشد و این استعدادهای نیکوی مازندران همچون دیگر استعدادهای آن به فراموشی سپرده می شوند.
 در طول سالیان اخیر شاهد سرمایه گذاری دولت محترم و تاسیس باشگاههای مختلف ورزشی در سطح شهرهای استان بوده ایم که ضمن تقدیر از بانیان امر باید عنوان نمود این امکانات جوابگوی واقعی نیاز ورزشکاران مازندرانی نبوده و نیست چرا که با گذری به باشگاههای ورزشی در سراسر استان شاهد آنیم که برخی از باشگاههای ورزشی تا پاسی از نیمه شب شاهد فعالیت ورزشی ورزشکاران بوده که نشان از علاقمندی مردم ورزشدوست مازندران به امر ورزش و کمبود و یا همان نبود مکان مناسب برای فعالیتهای ورزشی می باشد.
اینکه در دستیابی به حقوق حقه مازندران در ورزش فاصله فراوان وجود داشته و دارد شک و تردیدی نیست اما مطمئنا"در سایه همدلی بزرگان و مسئولین این امر و با ایجاد روحیه کار مضاعف و داشتن همت مضاعف می تواند به این حق تا حدود زیادی دست یافت.بالاخص در زمان حال که هرکدام از استانها بدنبال انتقال برخی از فدراسیونهای ورزشی به استان خود می باشند.
علی ایحال ضمن خداقوت و خسته نباشید به فعالان عرصه ورزش مازندران امیدواریم هر چه زودتر شاهد ارتقای بودجه ورزشی استان مازندران به لحاظ حضور فراوان قهرمانان آن،تجهیز و تخصصی کردن سالنهای ورزشی،حضور سرمایه گذاران بخشهای خصوصی و دولتی ،ایجاد مراکز استعدادیابی در تمامی شهرها،بیشتر شدن امکانات و منابع مالی هیاتهای ورزشی،استقرار فدراسیون کشتی و برخی دیگر فدراسیونها که حق مسلم ما مازندرانی ها می باشد و...بوده تا شاهد شکوفا تر شدن هر چه بیشتر ورزش مازندران در آینده نزدیک باشیم.

علیرضا قلی زاده


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بیخیال بابا 24 مهر 1389
بیخیال بابا
نا شناس 25 مهر 1389
الان جوانا همه ليسانس بيكار بينه شه زن بوردن و زندگي تشكيل هدائن واسه گرفتارنه، ورزش پيشكش.
554 25 مهر 1389
ما در ایران وخصوصا مازندران ورزشکاران موفق زیادی در رشته های مختلفی داریم اما متاسفانه مسئولین خوبی نداریم که بتوانند بامدیریت صحیح خود این استعدادهارا مدیریت وپرورش دهند مدیران ومسئولینی هم که پای کار میآیندو راه وچاه را بلدندنه تنها حمایتی از آنان نمیشودبلکه.......
نا شناس 25 مهر 1389
بابا اگه به بعضی از هیاتهای ورزشی نگاه بندازی اونوقت میبینید که فقط رابطه وجود دارد نه.....
نا شناس 25 مهر 1389
مسئولین تربیت بدنی به فکر ورزش نیستند بلکه به فکر جایگاهشونند چرا قضیه رییس هیات ووشو را پیگیری نمی کنید؟
نا شناس 25 مهر 1389
مدیر کل که با ماشین اداره با خانواده و دوستان همیشه در تفریح و سفر باشه درد ورزش رو نفهمه از دیگران چه توقعی داری ؟این استعدادها خدادادیند، تودروار خوش گذشت؟
نا شناس 26 مهر 1389
این بیچاره رمضانی رییس هییت ووشو رو دارن قربونی میکنن ، کسی نیس به دادش برسه......
نا شناس 26 مهر 1389
راستی این پولها دراداره کل تربیت بدنی مازندران چه طوریخرج میشه؟ جدیدا" میگن 5000000 تومان (پنج میلیون تومان) از حساب یکی ازهییتها به آق فرامرز داده شد بذل و بخشش از بیت المال؟ بازرسی اداره کل هم که خوابه...
اميري 28 مهر 1389
خوبه اين مطالب رو مسئولين هم بخونن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.